Optimalizácia stránok pre internetové vyhľadávače so sebou prináša veľa nástrojov a možností, ako túto efektívnu cestu k zviditeľneniu a návštevnosti realizovať. Za akýsi základ môžeme považovať obsah webu, jeho prístupnosť a technickú stránku, čiže tzv on-page faktory, no druhou a takisto dôležitou súčasťou sú externé odkazy, respektíve linky či spätné odkazy a princíp seo linkbuilding SEOlight.sk.
Budovanie spätných linkov sa radí k off-page faktorom, na ktoré by sa v prípade efektivity návštevnosti a viditeľnosti vašej stránky určite nemalo zabúdať, respektíve v súčasnosti je tento nástroj skutočne veľmi rozšírený a používaný. Tento fakt si môžete všimnúť na dnešných weboch, a to aj tých konkurenčných.linkbuilding.jpg

  • Využívajú relevantné a hodnotné spätné linky smerujúce z externých stránok

Tvorba týchto externých linkov, respektíve spätných odkazov je faktorom vyššieho umiestnenia konkrétneho webu v internetových vyhľadávačoch. Ale ich ďalšia zaujímavá funkcia vlastne vychádza z ich podstaty, a to že odkaz smerujúci na vašu stránku má čitateľ na očiach, stačí naň iba kliknúť a link ho presmeruje na váš web. Tým pádom ste získali návštevníka a potenciálneho záujemcu. sociální médio.pngSamozrejme vo finále hovoríme o oveľa vyššom počte takýchto návštevníkov.
Čím viac linkov z externých zdrojov (webov) smeruje práve na vašu stránku, tým je vaša webová stránka pre internetové vyhľadávače atraktívnejšia a relevantnejšia k hľadaným výrazom, čím sa tak dostáva na vyššie umiestnené priečky. V tomto ohľade je kľúčový každý externý odkaz a čím ich bude vytvorených a následne umiestnených viac, tým lepšie z pohľadu umiestnenia vašej stránky vo vyhľadávači, a teda vyššej viditeľnosti a návštevnosti. A logicky čím je vyššia návštevnosť, tým je vyššia šanca ku konverzii a vykonaniu požadovanej aktivity (napr. vytvorenie objednávky).